Κυριακή 4 Σεπτεμβρίου 2011

Dream is the only escape:3


Όλοι κάνουμε όνειρα..
Είναι ο μόνος τρόπος να απολαμβάνουμε τα πράγματα που είναι στη φαντασία μας, ή που είχαμε και χάσαμε, ή που υπάρχουν αλλά δεν μπορούμε να έχουμε. Εγώ πάντα ονειρευόμουν από τα πιο μικρά μέχρι τα πιο μεγάλα πράγματα:3
Καταρχάς, πάντα ήθελα ένα μοβ μονόκερο στο μπαλκόνι, και κάθε πρωί να με πηγαίνει στο σχολείο (πόσο προβληματικό πλάσμα;!). Ο μοβ μονόκερος είναι ένα από τα πράγματα που δεν μπορούσα να έχω αλλά ήταν στη φαντασίαμου, και το να το ονειρεύομαι ήταν ένας τρόπος να τον έχω.
Τώρα όμως τα πράγματα σοβαρεύουν. Πραγματικά είναι στιγμές που αναρωτιέμαι αν πραγματικά έχω ξεπεράσει κάποια πράγματα. Αν πρέπει να αφήσω πίσω το παρελθόν και να συνεχίσω να προσπαθώ, να ονειρεύομαι πως θα μπορούσαν να είναι τα πράγματα "ΑΝ"...  Βλέπω παλιές συνομιλίες με εκείνον και ένα πλατύ χαμόγελο γεμίζει το πρόσωπο μου.. Δεν έχω τίποτα κακό να θυμάμαι από εκείνον, και αυτό δεν βοηθάει καθόλου, για αυτό ίσως να είναι τόσο δύσκολο να τον "ξεχάσω" και να συνέχισω.. Εκείνος ήταν κάτι που είχα και έχασα, χωρίς να το θέλω,και το μόνο που μπορώ να κάνω για να νιώθω πως είναι κοντά μου, είναι και απλά συνεχίζω να ονειρεύομαι. Ξέρω ότι ποτέ δεν τον θα ξεχάσω, αλλά τουλάχιστον πρέπει να σταματήσω να σκέφτομαι τόσο πολύ αυτό που είχαμε. Ήμουν τυχερή που το έζησα κάποτε. Και τέλος, κάτι που δεν είχα και πάντα ονειρευόμουν.. Από τη πρώτη στιγμή που τον είδα ήθελα να τον γνωρίσω. Πίστευα ότι θα μπορούσε κάποιος, κάτι με ένα μαγικό τρόπο να μας κάνει να μείνουμε μαζί για πάντα. Δυστυχώς όμως δεν βγαίνουν όλα τα όνειρα αληθινά,και όταν ξυπνάς όλα έχουν τελώσει.

Όλα όμως είναι προσωρινα, και όλα αλλάζουν για αυτό δεν χάνω την ελπίδα μου, και συνεχίζω να ονειρεύομαι*


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου