Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου 2011

Goodbye symmer:(

Καλό μήνα!Μπήκε ο Σεπτέμβρης,και το Καλοκαίρι τέλειωσε..
OMG! Τώρα θα ανοίξουν και τα σχολεία, και θα πρέπει να διαβάζω, και να ξυπνάω στις 7. Θα πηγαίνω αγγλικά, θα κάνω γερμανικά,και δεν θα έχω χρόνο να περνάω καλά. Ποιος έχει όρεξη να τα κάνει όλα αυτά!? Ακόμα και η σκέψη αυτής της κατάστασης με αγχώνει. Δευτέρα γυμνασίου φέτος. Τέλος πάντων, πέρασα πολύ ωραία αυτό το καλοκαίρι, και μπορώ να πω ότι ήταν από τα πιο ωραία καλοκαίρια της ζωής μου. Αυτό θα μου δίνει κουράγιο, τις παγωμένες νύχτες του χειμώνα, που θα είμαι κάτω από το πάπλομα και θα νοσταλγώ τις ζεστές ημέρες του καλοκαιριού. Όμως, έγιναν πολλά πράγματα αυτό το καλοκαίρι, που δεν θα ξεχάσω εύκολα. Καταρχάς γνώρισα ανθρώπους, που πλέον είναι πάρα πολύ σημαντικοί στη ζωή μου,και άλλαξαν πάρα πολλά πράγματα σε πολλά επίπεδα. Χαίρομαι που πέρασα τόσο καλά φέτος! Το μόνο που θέλω τώρα, είναι να είμαι γύρω από ανθρώπους που αγαπάω και με κάνουν να νιώθω ευτυχισμένη,ώστε να περάσει ο ρημάδης ο χειμώνας και να έρθει ξανά το καλοκαίρι!

Καλή δύναμη:*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου