Παρασκευή 16 Μαρτίου 2012


 Η ζωή είναι εμπειρία λένε, με τις καλές και τις κακές στιγμές. Είναι τόσο όμορφο να ζεις "δυνατά" τις όμορφες στιγμές σου! Μπορώ να χρησιμοποιήσω πάρα πολλά επίθετα, για να περιγράψω τις όμορφες στιγμές που έχω ζήσει. Ομολογώ, ότι οι καλές στιγμές είναι περισσότερες από τις δυσάρεστες, πράγμα που πρώτη φορά παραδέχομαι στη ζωή μου (σε αυτά τα γεμάτα δέκα τέσσερα χρόνια!), αφού συνήθως λέω και ξαναλέω ότι η ζωή μου είναι ένα μαρτύριο ενώ στην ουσία δεν έχει αρχίσει ακόμα. Τον τελευταίο καιρό η διάθεσή μου δεν είναι ιδιαίτερα θετικά φορτισμένη. Μπορώ να πω ότι βαριέμαι, και ότι δεν είμαι στα καλύτερά μου. Θέλω την τελειότητα πράγμα που δεν μπορώ να έχω και αυτό με εκνευρίζει πάρα πολύ. Αλλά πώς να έχεις νεύρα, όταν έχεις ανθρώπους που σε αγαπάνε και νοιάζονται για εσένα και σου δείχνουν καθημερινά πόσο σε αγαπάνε; Ηρεμείς κατευθείαν και έχεις το χαμόγελο ως τα αυτιά μέχρι να ξαπλώσεις στο κρεβάτι το βράδυ και να σε πάρει ο ύπνος και να δεις όνειρα γλυκά. Είναι περίεργη η ζωή όμως, και έχει στιγμές που δεν ξέρεις πως να τη χειριστείς. Το σίγουρο είναι ότι όλοι θα κάνουμε τα λάθη μας και θα μάθουμε από αυτά. Τα λάθη αν το καλοσκεφτείς, σε κάνουν σοφό κατά μια έννοια. Αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να κάνεις όλες τις μαλακίες της γης. ΌΡΙΑ πάνω απ' όλα! Η ζωή είναι ωραία και πρέπει όπως και να έχει να την απολαμβάνουμε. (Λέμε τώρα:ρ)





1 σχόλιο:

  1. Μετά από μεγάλες εντάσεις έρχεται η περίοδος της τεμπελιάς και της ξεκούρασης:)
    έτσι μέσα στη βαρεμάρα ζω και εγώ
    και μία συμβουλή
    στη ζωή πρέπει να πάντα να μπορούμε να βλέπουμε το άσπρο μέσα στο μαύρο
    αισιοδοξία;)
    στο χέρι μας είναι να κάνουμε το μαρτύριο απόλαυση

    ΑπάντησηΔιαγραφή