Δευτέρα 26 Μαρτίου 2012

Ηλιαχτίδα μου



Πέρασαν σχεδόν δυο χρόνια..δύο χρόνια χωρίς να σε δω, χωρίς να σε έχω κοντά μου. Μου λείπεις ηλιαχτίδα μου. Μου λείπεις και θέλω να σε δω. Θέλω να σε πάρω αγκαλιά, να φάμε σοκολάτες να λέμε χαζομάρες και να γελάμε, να δούμε ταινίες να περάσουμε τέλεια. Όπως τότε, όπως πριν δύο χρόνια..Θα θυμάσαι λογικά. Ελπίζω να εννοείς ότι μου λες από το τηλέφωνο. Ελπίζω να σου λείπω και εγώ και να σε δω σύντομα, να περάσουμε πάλι όμορφα. Είναι τόσα που θέλω να σου πω, θέλω να ξανακούσω το γέλιο σου, θέλω να πάμε στη θάλασσα, θέλω απλά να σε δω. Να σε δω να είσαι καλά και να γελάς! Έχουμε περάσει τόσο όμορφες στιγμές μαζί, και θέλω να ξαναζήσουμε άλλες τόσες πιο χαρούμενες πιο γλυκές.. Μου λείπεις πολύ ηλιαχτίδα και ελπίζω να σε δω σύντομα. Εύχομαι να έχεις κοντά ανθρώπους που σε αγαπάνε και σε κάνουν ευτυχισμένη. Χρόνια πολλά και να χαίρεσαι το όνομά σου:)
Μου λείπεις πάρα πολύ, καληνύχτα

1 σχόλιο: